mandag, juni 19, 2006

Bryllupsfoto




Så fine var Mette og jeg, dengang vi blev gift. Og det er allerede godt 8 år siden: Tjah tiden løber altså stærkt.
Det var i Skødstrup Kirke, hvor Bodil viede os. En rigtig dejlig dag, som vi også skylder familie og venner en stor tak for gennemførelsen af ;-) Uden dem/jer var det ikke blevet så hyggelig dag.
Og som jeg sagde i min tale: Det kunne vi jo godt gøre igen. Ja altså selvf ikke blive gift igen; men holde en så hyggelig dag sammen.
Det er ikke rigtig blevet til noget endnu; men måske en dag?

3 kommentarer:

Thomas Widmann sagde ...

Øh, jeg kan altså ikke se noget bryllupsfoto – kun en reklame for FortuneCity.

Sebastian sagde ...

Se det var jo ikke meningen, så nu har jeg lige lavet om på det. Håber, at der er bedre nu.

Thomas Widmann sagde ...

Ja, nu virker det. Hvad gik der galt?

Blog Widget by LinkWithin