mandag, januar 22, 2007

Penge for links til hjemmeside

Jeg ved godt, at der fra nogle firmaers side hersker uvilje mod, at folk linker direkte til deres undersider, men at de ligefrem sender folk en regning for at have gjort det; det overstiger altså min fornemmelse af rimelighed.



Jeg har respekt for, at man kan synes, at ens oplysninger kommer til at fremstå som nogen andres, når disse andre, kopiere materiale fra ens hjemmeside til deres egen; men at et link til en side er at "stjæle materiale", kan jeg ikke ganske sætte mig ind i.



Men prøv at læse mere på Pers blog og på O’Flaherty 's blog under emnet: »Krak demands money because site linked to them«.



Og så håber jeg ikke, at de bliver sure over, at jeg linkede dertil ;-)



God læselyst.

0 kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin