fredag, maj 11, 2007

Skrammel - hold dig fra det

Der var en gang, hvor jeg vist af vanvare kom til at melde mig til noget commuunity-noget, der hedder sms . ac. Man kunne så sende gratis sms'er - og det var jo smart nok. Konceptet er noget med vennelister og sådan lidt myspace/linkedin/m.v noget.

Jeg har ikke brug det, bare ikke husket så meget på det. Men så i dag, kommer der en mail med en opfordring til at logge mig ind, fordi en eller anden, har sendt en "friend request" - nå ja fint nok, så må jeg jo hellere kigge, om det er spam eller et virkeligt menneske. Og hvad mødes jeg så af? Ja en tåbelig browser"fejl", der fortæller mig, at siden ikke duer med Firefox, kun med Explorer til Windows! Hverken Camino, Safari eller for den sags skyld Explorer til Mac vil noget. Og jeg kan ikke huske, hvilken browser, der kan lade, som om den er noget andet. Og jeg vil ikke åbne min VPC for at se efter. Så kan de have det så godt.
Og advarslen er givet videre:

Drop dem!

0 kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin