søndag, maj 10, 2009

Træt og glad



Puha - jeg er vist ved at blive gammel, føler mig godt nok træt, bare fordi jeg kom i seng ud på morgenen og kun sov 3 timer, inden jeg tog toget hjem igen. Men jeg var ikke den eneste en sådan langt over sengetid-fest trættede har jeg set ,-)

Til gengæld var det afgjort det hele værd - en rigtig hyggelig og dejlig dag i søde menneskers selskab, og hvor var det herligt at få sat stemme og mere krop end bare ansigt og navn på mange af de mennesker, jeg har set, snakket med og hørt om gennem news, msn og e-post og samtaler med andre ,)

I var lige så søde som forventet, tak for i går.

6 kommentarer:

Dinapigen sagde ...

Jeg siger også tak for i går. Masser af søde og dejlige mennesker, og jeg kan betro dig at jeg også var en smule træt i morges.

Men jeg tør godt sige at det var det bedste bryllup jeg nogenside har været til ;-)

Sebastian A. Dyhr sagde ...

Åh, ja - der er jeg jo så ikke helt enig - men godt var det ;-) Fik du hentet mine billeder? Hvad synes I?

Dinapigen sagde ...

Det var rigtig fine billeder :-)
Tak for dem.

og jeg håbede skam heller ikke det var dit bedste bryllup, jeg håber til gengæld at det bedste du var til ligger ca 11 år tilbage i tiden ;-)

Sebastian A. Dyhr sagde ...

Velbekomme

Ja det har du helt ret i - bagefter har vi flere gange sagt, at det måtte vi da gøre igen; men folk har set så underlige ud, gad vist hvorfor mon O:-)

Dinapigen sagde ...

Jeg sagde præcist det samme til Tomas da gæsterne var gået.

Det var fantastisk at opleve så mange vi holder af stå dér i deres fineste tøj og vide at de bare kom fodi de er glade på vores vejne. Det var smukt på alle måder. Jeg gjorde det gerne igen. Og det éneste jeg gjorde anderledes hvis jeg skulle gøre det igen, var at sørge for at have mere tid til at pakke gaver ud og til at få snakket med alle vennerne. Tiden fløj afsted.

Sebastian A. Dyhr sagde ...

Ja det er faktisk noget skrummel med den tid - I skulle have engageret nogle af dem fra kronofysik, som jeg sagde til Aske ,-)

Som vi siger, tiden går godt i hurtigt selskab eller noget)

Blog Widget by LinkWithin