onsdag, juni 06, 2007

Århus Stiftstidende d.d.

Skræppebladet, som jeg er redakttør for, og jeg selv, er i Stiften i dag.

På hjemmesiden som 3 artikler:

Beboerblad i kirg med sin direktør - køb adgang eller læs den på papir

Blad og boligforening på kollisionskurs- køb adgang eller læs den på papir

Boligforening ejer bladet - køb adgang eller læs den på papir



Desværre kan de altså ikke pt læses direkte på nettet; men det handler om Sonnesgåden, en afdeling i Brabrand Boligforening, som tilsyneladende har haft alvorlige problemer med administrationen, hvad der kan ses af artiklen i Skræppebladet og et læserbrev i Stiften 10/5.



Sagens udvikling er interessant ud fra en journalistisk og ytringsmæssig vinkel.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er muligt at læse artiklerne (i hvert fald p.t.) fra følgende side:

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070606/STIFTEN/106061202/1273/STIFTEN

Thomas Widmann sagde ...

Hvad mener du selv om sagen, ud over at dens udvikling er interessant?

Sebastian sagde ...

Det er jo egl to historier.
1) Først er der spørgsmålet om, hvad der faktisk er sket i afdelingen i forhold til administration m.v. Det har jeg faktisk ikke en ordentlig og sikker fornemmelse af, hvorfor vi jo tog fat på historien; men uden at jeg dog egentlig blev voldsomt meget klogere, som det også skulle fremgå af Ulriks artikel.
2) Dernæst er der så spørgsmålet, om hvad der nu sker med Skræppebldet, og reaktionerne på vores amputerede artiel. For vi forsøgte jo faktisk at høre begge parter og stille det fornuftigt an.

Jeg har ikke hørt mere i sagen, hverken fra andre beboere eller administration eller bestyrelser, så jeg er ikke blevet klogere, desværre.

Blog Widget by LinkWithin