tirsdag, april 01, 2008

Gratis chokolade, eller hvad?

Jeg er lige blevet ringet op af "nordisk printertilbehør", var det måske - jeg fik ikke helt fat i navnet; men en ung hurtigtalende dame, sagde, at vi havde været med i en undersøgelse om printerpatroner sidste år, og så ville hun gerne sende mig en æske chokolade som tak.

Det var da pænt af hende tænkte jeg og overvejede, hvad det nu var for noget med de der ikke helt gratis æsker chokolade, som jeg syntes at have hørt om før.

Så jeg sagde, måske lidt stille og afbrydende, at det havde vi ikke.

Hun hørte det ikke helt, og spurgte hvad jeg sagde, og da jeg gentog det, smækkede hun røret på!

Øv, altså så fandt jeg aldrig ud af, hvad hun havde villet forsøge at bondefange mig med... eller blev jeg nu snydt for en æske chokolade?

Kan nogen oplyse mig om firmaets intentioner?

3 kommentarer:

spunky sagde ...

Det kunne "Kontant" på DR her til aften!

Sebastian sagde ...

Jamen altså. Det så jeg jo ikke - nu må jeg jo så se, om det er muligt at gense i min browser, ellers må du lige fortælle mig, hvad de sagde.

Sebastian sagde ...

Så jeg fandt den selv:

hos DR, hvor man jo også kan høre en samtale, der var lidt længere end min.

Blog Widget by LinkWithin