onsdag, juli 09, 2008

Det var ellers noget af et tag

Så lige et interessant opslag på Gul og Gratis:



220 kvadrat_kilometer_!!!

Jeg er godt klar over, at et tegltag ikke er fladt lagt på huset, men hvis vi nu bare leger, at der er dobbelt så meget tagflade, som der er grundflade på huset, så er der altså her tale om et hus med en grundflade på 100km2 - var det kvadratisk, skulle der være tale om et hus på 10*10km

Overvejer svagt at tage ned og hente dem, for de burde da kunne bruges til noget; men det er dælme mange - og tager sikkert en frygtelig tid at tage dem ned ,-(

Gad vist, hvor mange af dem, der findes i Danmark? ,-)

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dette er sådan set ikke en kommenter til taget,- men jeg tager (ok den var lidt flad ;-) mig bare den frihed at anbefale dig at læse Mr. Y's forbandelse af Thomas Scarlett. jeg tror, at den vil interessere dig.

Med sproglig og filosofisk interesseret hilsen
Lillith

Anni Albæk sagde ...

man skal ikke undervurderer at folk gerne vil bo på mere og mere plads i dag, og at tagene følger med er blot naturligt:-)

tankehal sagde ...

SKYND dig over på min blog og se hvad jeg har fundet ud af :-)
så kan du godt være lidt stolt af eleven som har hørt efter...helt selv fik jeg det til at virke... nu er jeg spændt på om det bliver der eller jeg har glemt en lille ting...

@ sagde ...

*LOL* Det må være én af de der moderne børnefamilier med store pladsbehov. Tænk, hvad det kommer til at koste for de nye tagsten de skal lægge, hvis han også dér kommer et K på ;o)

Sebastian sagde ...

Hmm, gad vist, om man ikke får mængderabat, hvis man bestilte så mange tagsten hos teglværket?

Men så var der sikkert andre, der kom til at mangle, så måske man måtte finde sig i at nylægge med forskellige farver?

Velkommen til Livrdz - det er da i øvrigt et nærmest uudtaleligt nik, du har der ;(

@ sagde ...

Tak :o)
Ja siger selv liv-r-d-z!
overvejede også bare lizard, men gav forkerte billeder i mit hovede! ;o)

Sebastian sagde ...

@livrdz: de kan da ikke være værre end billederne på Zettes blog p.t. ;-)

Men ok, hvem vil sammenlignes med en øgle?

Anonym sagde ...

En ting er st�rrelsen, men jeg ville v�re mere bekymret for ejendomsskatten p� boligen :o)

Sebastian sagde ...

Åh nej, Perle, sig det ikke; men hvis jeg nu kunne finde adressen, så kunne jeg måske også finde ejendomsvurderingen; men det kan jeg vist ikke nu, øv ;(

Blog Widget by LinkWithin