tirsdag, august 10, 2010

Synkronisering af Adressebogen

Jeg har gennem noget tid haft 2 Macer og en telefon at holde opdateret med hensyn til adresser.

Troede egl, at Plaxo fungerede fint - det gør det også delvist; men kun med et begrænset antal felter - de almindelige navn, adresse og to standard telefonnumre m.v.

Men jeg har en del, hvor jeg har lavet specielle etiketter til numre, så det fungerede ikke optimalt med OS 10.4 på min standardmaskine og 10.5 på min telefon-synkronisteringsmaskine.

Man kan naturligvis betale for .mac/mobileMe; men det har jeg været for nærrig til; så efter gennemgang af forskellige programmer, er jeg endt med at beslutte mig til bare at bruge Eksporter vCards og Importer vCards på de to maskiner, så kommer billeder også med fra den oprindelige adressebog til den anden.

0 kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin