onsdag, august 11, 2010

TDC-logik?

Ja ja, sig det bare, at det er for dyrt at være kunde hos TDC; men jeg er nu meget godt tilfreds med det, så ikke nogen debat om det lige nu.

Jeg har Duet: et fastnetnummer og et mobilabo med en duet-30, så jeg betaler en fast pris og har 30 minutter om måneden - rigeligt til mit beskedne mobilsnakkebehov.

MEN nu ville jeg gerne lave tiden, som der går, når folk ringer til mig, og jeg ikke tager min tlf, længere.

Jeg havde prøvet med div. gprs-koder på min iPhone, hmm, virkede ikke.

Så i dag ringede jeg til TDC og fik at vide, at jeg da bare skulle ringe til min duet-styring: 80 22 22 22 fra mobilen - og det var det vigtige - for at indstille ringetiden.

Hvis jeg ringer fra fastnetten, ændrer den ringetiden til den.

Aha - så selvom det er ét duet-system, så er der to konti, som man får fat i fra hver sin telefon. Javel så.

Havde jeg ikke haft den der duet-30 på mobilen, skulle jeg have ringet til 70 12 12 14 for at indstille min mobil.

0 kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin