tirsdag, november 21, 2006

Danske programmer til Mac

Eller i det mindste programmer på dansk til Mac.

Jeg har gennem flere år efterhånden oversat programmer til Mac'en. Jeg synes, at det skal være muligt at bruge dansk inden for alle domæner, og har derfor været ked af, at der ikke fandtes så mange programmer på dansk. Jo selvfølgelig: flere af de store findes - dog ikke Microsoft Office, der vist siden version 2001 ikke mere er blevet oversat - men på OS X er det heldigvis meget nemt at oversætte (lokalisere) programmerne, og efter at have set Mogens Thyregods side begyndte jeg også selv at oversætte programmer - det er blevet til nogle gratis og nogle, som der skal betales en mindre sum for.
Min liste over programmer, som jeg har oversat findes på denne side, og jeg modtager gerne opfordringer til at oversætte bestemte programmer.

0 kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin