tirsdag, maj 06, 2008

Jamen dog

Hvordan mon man skaffer sig trafik på sin blog?

Jo, man kan selvfølgelig begynde at skrive om nogle af de ting, som folk søger på, når de googler. Men det er da meget sjovere at besøge Anne og få hende til at henvise til mig ,-)

Se selv statistikken:




Helt uden selv at røre en finger - eller rettere: det var jo netop ved at røre en finger.

Og så stopper jeg vist her, inden jeg roder mig ud i noget frygteligt sprogligt sludder, som jeg engang var god til, når jeg troede at jeg gav komplimenter, men kom til at fornærme, og slet slet ikke gjorde det bedre, når jeg så prøvede at rette op på det, uha nej.

3 kommentarer:

Majsen sagde ...

Er det bare mig, eller passer datoerne ikke helt med virkeligheden der Mr.???

Altså bare for at træde lidt i noget.

Sebastian sagde ...

Nej de passer af pommerens til - men billedet er rent faktisk dobbelt så langt - det var det i det mindste, da jeg lavede skærmdumpet; men så synes google åbenbart, at den væsentlige halvdel skulle klippes væk ;-(

Så nu vil jeg da lige prøve at ændre i posteringen og få den vigtige del på pladss

@ sagde ...

*LOL* et morsomt efterskrift til dette indlæg...!

Blog Widget by LinkWithin