tirsdag, marts 04, 2008

Uden navn

På arbejde i dag ringede jeg til en masse firmaer, og hørte mere eller mindre vidunderlig ventemusik, og mere eller mindre venlige talemaskiner, der fortalte mig, at der desværre var mange i kø.

DR's ventedame er sur og utilnærmelig - hende havde jeg ikke lyst til at vente på. Men Mercedes havde til gengæld den flinkeste og mest smilende unge dame til at fortælle en, at de desværre havde lidt travlt, så jeg var nødt til at vente.

Nå men den sjoveste var i forsikringsselskabet, hvor de sagde, at man kunne trykke 1 for skade, 2 for et eller andet og 3, hvis man ville tale med en navngiven person.

Og jeg lader den stå!

Jamen altså: har de også medarbejdere uden navn???

3 kommentarer:

spunky sagde ...

der er vel altid en vis potion hemmelige medarbejdere...

sådan lidt mosat eller tidligere kgb og stasi folk....


men at man kalkulerer med det på den måde.... ja det er nok lidt....særpræget

Christina sagde ...

måske er alternativet at komme til at tale med en der er døbt ;)


... gad vide hvad de har troet de sagde...

Sebastian sagde ...

Tjah, de mente vel noget med, at man skulle trykke det tal for at snakke med omstillingen, så man kunne bede om en bestemt person, som man vidste, hvad hed.

Men det kan man jo ikke lade talestemmen sige på den lange måde;)

Blog Widget by LinkWithin