fredag, september 08, 2006

Madam Blå


Det er sjovt - demonstratricerne, som jeg også snakkede med i går, foreslog, at jeg skulle have haft en kande kaffe som opmærksomhedsvækker på mit bord. Gerne en Madam Blå - det er indbegrebet af kaffebrygning; men der er ingen (andre end os og Mettes mor, som vi kender), der bruger een. Endnu har jeg ikke mødt nogen, og Elin grinede lidt af mig, da jeg mente, at det skulle med på listen over brygmetoder, men der må da være andre end os! Er der nogen, der (kender en, der) bruger Madam Blå, der læser dette, så sig lige til, hva'?
I øvrigt kunne det være fint nok at have en kande duftende kaffe stående på bordet dels til at drikke af selv dels til at lokke kunder til at købe kaffe; men det er nok ikke en del af plottet ;(

4 kommentarer:

Thomas Widmann sagde ...

Tjah, mine forældre havde (og brugte) da en Madam Blå, da jeg var barn, bortset fra, at den var rød. ;-) Men de brugte den altså bare som underdel til en tragt med filter – bruger I også jeres sådan?

Sebastian sagde ...

Nej da. Vi bruger den rigtig med stofpose nede i med kaffen i!

Thomas Widmann sagde ...

En stofpose? Kan du ikke tage et billede af det og lægge det på Flickr? Jeg er oprigtigt nysgerrig!

Sebastian sagde ...

Jo da. Det er her: billede af Madam blå med pose

Blog Widget by LinkWithin