mandag, september 11, 2006

Online

sms. Kort besked - ja tak. Når så TDC's server for anden gang på 14
dage er nede, så bliver mine sms'er <i>meget</i> korte. Ja faktisk -
jeg kan slet ikke sende dem! ;( Hvor træls - ja for et år siden havde
jeg været sådan omtrent ligeglad; men efter at have fået arbejde er
sms'er blevet en vælgdig praktisk måde at snakke sammen på. Så nu er
jeg faktisk blevet så vant til dem, at det generer mig, når det ikke
lige kan lade sig gøre. Argh. Gad egl. vist, hvordan det var, før vi
fik e-post? Det var i begyndelsen af min tid på uni i begyndelsen af
'90'erne. Og hvad - vi klarede os jo ganske udmærket uden. På nogen
punkter var det faktisk bedre, for man behøvede ikke stresse over, at
man var til at å fat på <b>hele</b> tiden. Vænner man først folk til,
at man har sms og e-post, så tror de jo også, at de skal kunne få fat
på én med kot varsel.

0 kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin