onsdag, september 13, 2006

Sloganer

(øh ja, hvad hedder et slogan egl i flertal? slogans - det lyder
næsten for engelsk, men sloganner, lyder lidt sjovt)
Nå bortset fra det:
Den bedste start, når kaffen er Karat (hvad laver det komma i øvrigt
der?)
Cirkel kaffe - samler tankerne
Café Noir 100% sort
Hvilken kaffe byder du uventede gæster? [Og nu kan jeg ikke længere
huske, hvilken det er! Gevalia var det vist; men de må hellere køre
deres kampagner igen - de var forøvrigt ret sjove.]

Er der flere sloganner for kaffer? Jeg kan ikke komme i tanke om
nogen. Kan du? Ja faktisk kunne jeg kun komme i tanke om Gevalias
(hvis det er dem), de andre har jeg læst mig til åp kaffeposer og
kasser i Kvickly.

2 kommentarer:

Thomas Widmann sagde ...

Hvorfor vil du af med det komma?

Sebastian sagde ...

Jeg mener, der er ikke noget udsagnsled før kommaet. Men ok, som opstandsningsmarkør - det kaldes vel pausekomma - kan det vel være rimeligt.
/S

Blog Widget by LinkWithin