torsdag, november 06, 2008

Gadgets på min blog

På et par af de blogge, som jeg læser )Pedrsn, har jeg opdaget små smarte funktioner i sider og bund.
Der har jo længe været rss-feeds-knapper og blogruller, men nu set omvendte blogruller i form af "hvem læser med", sådan én ville jeg også have, og fandt ved samme lejlighed ud af, at der ekstisterer voldsomt mange små gadgets, man kan føje til, så se i min sidebar, hvad jeg har fundet på ,)
Én, som jeg ikke vælger at tilføje (lige nu i det mindste) er én, som jeg havde set hos tankehal, hvor man kunne se geografisk, hvor de besøgende kommer fra. Den, synes jeg umiddelbart, er lidt for tæt på de besøgende, som de måske ikke har lyst til at afsløre for meget om sig selv. (Nu har tankehal også taget den af igen, ser det ud til).

1 kommentarer:

@ sagde ...

Ja, det er da herligt med alle de muligheder. Jeg har også først selv opdaget dem for nylig! Kan slet ikke vælge... mon jeg er blevet radikal på mine senere dage?!?

Mht. dén med geografisk afsløring, så tror jeg du Seb har et udemærket indtryk af mine holdning til slige informationer *ha-ha*

Blog Widget by LinkWithin