torsdag, november 06, 2008

Særheder

Anne taggede mig til at skrive om 6 af mine særheder.

Hmm, er jeg ikke bare én stor særhed? Så er det jo umuligt at skrive 6; men lad mig se, jeg må hellere prøve:

1) Jeg er et legebarn og synes, at gadgets og småprogrammer er sjove, så jeg har alt for mange tilføjelser til Firefox, widgets på mit skrivebord og den slags. Så engang i mellem sletter nogle.

2) Jeg er en nørd, så jeg bruger Terminalen på Mac'en rigtig meget.

3) Når jeg skal undersøge noget nyt, bruger jeg gerne rigtig meget tid på det, og finder en masse informationer på nettet og alle mulige steder.

4) Jeg er glad for tog, både i 1:87 og i 1:1.

5) Jeg følger flere blogs i min feedreader (google); og kommenterer gerne, og så bliver jeg "sur", når jeg kommer bagud, fordi folk har skrevet for meget, som jeg ikke kan nå at læse ;(

6) Jeg er imod kædebreve; men synes alligevel, at disse taglege er lidt sjove.

En del af legen er selvfølgelig også, at jeg så skal sende den videre til nogle andre, der så kan skrive om 6 af deres særheder og sende legen videre, hvis de har lyst.

Vil i tage den op: Dina, Niels, Thomas og AnniLouise? (og hvis der er nogen, som føler sig forbigået, så bare tag den op alligevel ;))

15 kommentarer:

Dinapigen sagde ...

Okay så da! ;-)
Altså ikke at jeg bryder mig om selve kædeprincippet. Men, men, men, jeg kan jo heller ikke lade være når jeg selv synes ideen er lidt sjov! :-)

@ sagde ...

Ih altså Seb, ja du er da herlig sær! ;o) Noget vidste jeg i forvejen, andre havde jeg regnet ud... Godt at få bekræftet at du er en af de sære særlinge i klubben, så føler jeg mig ikke så anderledes ;o)

Til gengæld - altså, hvis jeg så vil klikke mig videre og læse om dinapigens særheder, så er jeg slet ikke medlem af klubben :o( (det er da sært!!).

Sebastian sagde ...

Ja altså hende der Dina er da godt nok sær, når hun ikke linker til en blog, som hun skriver på, hrmpf.

Kan hun straks gøre noget ved det, ellers sender jeg hende bare uløselige gåder ;))

Dinapigen sagde ...

ARRRGH!
Ikke flere gåder, jeg er håbløst bagud, det nærmer sig jo næsten pinligheder ikke at kunne overskue hvorfor en mand skulle dø bare fordi han ikke så savsmuld!

Min blog er dinapigen.dk/blog. Men det hjælper jo ikke folk når jeg er så grum at kræve at man logger ind for at kunne læse med vel?

Ohh well- Man kan logge ind med brugernavn: USA og Kode: XYZ.
Koden er midlertidig, men man kan jo altid maile eller skrive en kommentar hvis man er interesseret i den permanente kode Livdz ;-)
PS. særhederne kommer vist først i morgen (ca.)

Jan G. Laursen sagde ...

Jeg ved godt hvilken mand der døde pga savsmuldet ;)

Jan G. Laursen sagde ...

http://blog.tv2.dk/aarhusv/entry277538.html

Dinapigen sagde ...

Alle mennesker er bare så meget mere kloge end mig. Altså!


Ok jeg vælger at bruge en livline...
Computer: Fjern to muligheder! ;-)

Sebastian sagde ...

2 af hvilke muligheder vil du have fjernet, Dinapige?

Dinapigen sagde ...

Muligheden for at gætte forkert og muligheden for at tage så lang tid om at gætte det at jeg bliver mobbet, tak!

Og så må jeg godt stadig spørge publikum og ringe til en ven ik? :-)

Sebastian sagde ...

@Jan: du må ikke sige det til Dina - hun gætter stadig, håber jeg. Men send mig dit svar på en mai: sadyhr (snbaledims) mail . tele . dk

Forresten var det da Dina og ikke mig, der taggede dig.

@Dina: jeg skal nok holde op med at drille; men bare bliv ved med at spørge mig - jeg synes, at det er hyggeligt.

Jan G. Laursen sagde ...

Sebastian, jeg linker til dig fordi at du har en åben blog. Ikke som visse andre ;)

Sebastian sagde ...

@Jan: ah, snedigt.

Dinapigen sagde ...

jeg har faktisk besluttet at gøre bloggen åben for offentligheden, og smide mine privatbilleder på min gamle passwordbeskyttede blog lige som tidligere. Jeg synes ikke jeg kan finde wordpressblogs der egner sig til mange billeder sådan rent grafisk...

Desværre kan jeg ikke finde min .htacces fil på serveren fordi mit ftp program ikke helt synes at ”vis alle filer” er det samme som at vise skjulte filer :-(
Men der arbejdes på sagen. Så I må gerne linke løs i fremtiden.

Sebastian sagde ...

@Dina: Du skal da bare have en Mac, som har en god gammeldags *nix-Terminal, så kan du ftp'e dig frem til din .-fil uden problemer ;)
Men du kan da bare give mig adgangsoplysningerne, så skal jeg nok ordne det ,)

Dinapigen sagde ...

Jeg skal ikke have Mac eller *nix, jeg skal bare have en sød Sebastian der hjælper mig. Så kan det vist ikke blive meget bedre :-)

Mange tak for indsatsen.

Nu skulle der være fri adgang til dinapigen.dk/blog

Blog Widget by LinkWithin