lørdag, marts 07, 2009

Kriblekryds, Scrable, kært barn med flere navne

Endelig ser det ud til, at jeg har fundet et sted, hvor man kan spille Kriblekryds mod sine venner på nettet.

Der var en applikation på facebook, som nogen havde lavet; men blev producenten af Scrabble sure over, og så blev den fjernet igen. Ikke at jeg fatter, hvorfor de bliver sure over, at folk er galde for deres spil og gerne vil spille det og udbrede det. Nå men så lavede de selv en applikation i beta til facebook - glad blev jeg, til jeg opdagede, at den kun duer i USA m.v. Skvadderpander - så har man da ikke lyst til at spille deres spil ,(

Nå men heldigvis kan man via e-post spille det - også på dansk fra denne hjemmeside.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Genial ide. Det er total hyggeligt at spille sådan lidt asynkron når man lige har 4 minutter der skal overspringshandles med :-)
Det er i øvrigt din tur! :-)
Vente vente, tamper utålmodigt i gulvet.

Anonym sagde ...

Helt enig.
Mægtig hyggeligt - men udenoms-snakken forsvinder lidt, desværre ,(
Nu er det altså din tur, du.

Anonym sagde ...

Jeg vil gerne krible på dansk, spiller i øjeblikket words with friends, et Zyngaspil, hvor man kan spille mod alle mulige, både facebookvenner og random-anonyme, det er meget sjovt - også!

Blog Widget by LinkWithin