onsdag, marts 11, 2009

Selvbetjening eller om at hænge fast på nettet

Jeg skulle lige tjekke en gammel telefonregning, og da jeg stadig er kunde hos TDC - dem med de mærkelige udenlandske navne, fat det, hvem der kan ,) - så gør jeg på tdconline.dk for at finde mine gamle regninger.

Jeg kunne fint logge ind og finde den nyeste, men ikke om den ville vise mig den næstnyeste. Regningsservice kunne ikke hjælpe mig med kopi af gammel faktura - da jeg endelig var kommet igennem deres moderne "hjælpsomme" talemaskine, der ville have, at jeg skulle tale mit problem til den - ja tak; men jeg fik aldrig fat i et menneske; men så foreslog den, at jeg bad om omstillingen, og så lykkedes det da.

Jeg fik fat i deres support, som bare er teknikere, der selvf ikke kunne se min regning; men dog fortælle mig, at de kendte til, at der kunne være problemer med Firefox og selvbetjeningssiden. Hmm, gad så vist hvorfor det.

Jeg prøvede så med Safari - og efter en pause, fordi den første gang meldte om overbelastet server, lykkedes det mig endelig at komme ind og finde min regning.

Suk hvor besværligt.

0 kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin