onsdag, maj 24, 2006

Should I fall apart where I'm standing...

... orshould I sit in a corner and rust?« Jeg kommer pludselig i tanke om, hvor den morsomme og underlige advarselslyd, jeg så tit hørte på min gaamle Mac, der kørte System 7, stammer fra!
Det er simpelthen den deprimerede robot i »Hitchikers Guide to the Galaxy«, der spørger. På dansk i »Turen går til Mælkevejen« er det blevet til: »Skal jeg sætte mig hen i et hjørne og ruste, eller skal jeg falde fra hinanden, hvor jeg står?«, stakkels stakkels robot, hvis hjerne er så stor som en planets.
Og hvor er det sjovt at høre frøen Kaj, som medvirkende ;-) Og Egon Olsen som kæmpecomputeren ;-)
/Seb

1 kommentarer:

Thomas Widmann sagde ...

Sjov kommentar, at det er Kaj, der medvirker, men meget rammende! Det er altid lidt sjovt med skuespillere, man især kender fra én bestemt rolle, som så pludselig dukker op andre steder. Sådan har jeg det fx meget udpræget med Patrick Stewart, som for mig altid primært er Jean-Luc Picard.

Blog Widget by LinkWithin