onsdag, maj 31, 2006

Skrabelodder

Der er faktisk gevinst på dem af og til! Jeg har delt en bunke ud i disse dage, og på andre opgaver, og i dag, kom der en ung fyr tilbage til mig og fortalte, at han havde fået 1.000 kr på det lod, som jeg lige havde givet ham! Det var jo da dejligt. En dag i Frederiksberg gik rygtet, at der havde været en stor gevinst på et af de lodder (det var vist så godt nok en lottokupon), som vi havde delt ud. Vinderen skulle have haft ringet til vores hovedkontor; men jeg ved ikke, om det passer. På den anden side, hvorfor skulle sådan en historie opstå? Og alle de få gange, jeg har spillet, har kun givet maks 40kr. Lige nok til at financiere et lod til, der så selvfølgelig ikke var gevinst på. Nå hvad, uheld i spil, held i kærlighed siger man jo. Men kunne man da ikke bare have held i spil også, bare én enklt gang?

0 kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin