tirsdag, maj 16, 2006

The Widmann Blog: Turen går til Mælkevejen

The Widmann Blog: Turen går til Mælkevejen
Ha ha - man skulle bare bruge nettet med det samme - jeg forsøgte med at ringe til DR's lytterservice, og fik fat i en flink nok dame; men hun kunne ikke finde noget på den. Selvom jeg gav hende både år og titel. Nå men endelig fandt jeg på at bruget nntp - nyheder. dk.kultur.litteratur gav på under 15 minutter et svar:

De seks afsnit blev sendt på søndage kl. 17.00-17.35.
Første gang den 24. september 1989. Sjette afsnit 29. oktober
1989. Så blev hvert afsnit i øvrigt genudsendt den følgende
onsdag kl. 13.30-14.05.
Tusinde tak til Herluf ;-)

Så nu mangler jeg bare at finde dem og høre dem.

/Seb

2 kommentarer:

D. Ebdrup sagde ...

Du har nok allerede fundet dem, men de er tilgængelige her: http://www.dr.dk/bonanza/radio/serie/underholdning/Turen_gaar_til_maelkevejen.htm

Sebastian sagde ...

Sandt nok - jo jeg har fundet den; men tak, jeg havde selv glemt at lægge linket, jo.

Blog Widget by LinkWithin