mandag, maj 29, 2006

Systemlyde

På min gamle gamle Mac havde jeg engang en hel masse systemlyde, så Ma'en ikke bare skulle bippe af mig. I stedet kunne den finde på at sige mere eller mindre mærkelige lyde: et skud, et bildyt, en togfløjte, en klokke og så også - viser det sig nu, hvor jeg hører Hitch-Hikers Guide to the Galaxy i BBC-udgaven - også lyde fra Hitchikers Guide. I afsnit 3, hvor vore "helte" er på den legendariske plnetbyggerplanet, og senere i Restauranten for enden af Universet, har jeg hørt "Go nuts" og så naturligvis den legendariske - og tidligere i min blog omtalte - : "Should I sit in a corner and rust, or fall apart where I am standing" - den stakkels, stakkels deprimerede androide, Marvin, med en hjerne som en planet ;-()
/S

0 kommentarer:

Blog Widget by LinkWithin